Rahsia Maklumat Pelanggan

Salah SATU Sebab UTAMA Mengapa 97% Perniagaan Gagal Pada 3 Tahun Pertama, Adalah Kerana Kegagalan Mereka Mendapatkan & Menguruskan PelangganDengan Betul!


Jadi, Usah Biarkan Perniagaan Anda Mengalami Nasib Yang Sama!

Alhamdulilah, setelah mencuba jaya beberapa teknik dalam masa beberapa tahun, akhirnya, saya berjaya membina satu sistem maklumat pelanggan yang berkesan. Dengan sistem pengurusan maklumat pelanggan ini, perniagaan saya mampu untuk berkembang tanpa perlu lagi saya mengeluarkan kos promosi yang tinggi lagi secara berulangkali.

Saya Ingin Berkongsi Dengan Anda...

Saya telah pun mendokumentasikan sistem pengurusan maklumat pelanggan itu. Saya harap, ianya dapat turut sama digunakan oleh rakan usahawan lain di luar sana. Saya tidak mahu anda membazirkan wang dengan melakukan kesilapan-kesilapan yang pernah saya lakukan suatu masa dahulu.

Di dalam ebook "Rahsia Maklumat pelanggan" ini, saya menunjukkan:-
  1. Bagaimana anda boleh menjimatkan kos promosi dan pengiklanan yang mahal menggunakan modal perniagaan terhad. 
  2. Bagaimana anda boleh mengelakkan melakukan kerja yang sama berulang-ulang kali dalam mencari dan menyediakan maklumat prospek dan pelanggan untuk membuat promosi dan jualan.
  3. Bagaimana anda dapat melancarkan promosi dan jualan dengan lebih pantas berbanding pesaing-pesaing anda.
  4. Bagaimana anda boleh track promosi dan pengiklanan mana yang memberi paling banyak maklumbalas (response). Dengan ini, anda boleh mengelakkan melakukan pembaziran kerana salah promosi.
  5. Bagaimana anda boleh menggandakan jumlah maklumat prospek dan pelanggan dengan pantas dengan kos yang paling murah, malah secara PERCUMA sahaja.
  6. Bagaimana anda dapat menggandakan pusingan jualan dengan konsisten menyebabkan peratus kejayaan mendapat order lebih tinggi.
  7. Bagaimana mengurangkan kehilangan pelanggan dan keuntungan dalam jangkamasa panjang
  8. Bagaimana anda dapat menjana pendapatan dari pelanggan yang sama berulang-ulang kali. TANPA PERLU terkejar-kejar mencari prospek dan pelanggan baru setiap masa.

Untuk keterangan lanjut klik imej.